sobota, 5 września 2020

Wymianka z sercem

 Serce to najpiękniejsze słowo świata

Serce to w życiu najcudniejszy skarb
Serce - miłości hymn co w słońce wzlata
To baśń skrzydlata to szczęście i zaklęty czar

Serce płonący wiecznie w piersiach ogień
Serce to najcudniejszy w życiu skarb
Serce to czyjeś imię takie drogie
To szał i ogień co niebo z ziemią splótł i zwarł

Oto kolejna fajna wymianka u Lidzi . Ona ma fajne pomysły na tematy wymianek .Serce to bardzo wdzięczny temat Ja wysłałam do  http://akrimdolls.blogspot.com/
Wysłałam misia z serduszkiem, podusie ,ramkę   zrobione gliniane i z zimnej porcelany serduszka .Wiecie co staram się zebrać wszystkie rzeczy do wymianki w jedno miejsce  ale ostatnio znalazłam oo  to miałam do tej da o a tamto do innej . Tak wiec odkryłam ze nie wszytko wsadziłam do kilku wymianek Moja skleroza . Ja super różniste serduszka  ooo nawet łyżeczki dostałam od Organizatorki czyli Czarnej Dam










Od Czarnej Damy 






https://misiowyzakatek.blogspot.com/

9 komentarzy: