czwartek, 1 października 2020

Książki

 Witajcie. W czytelniczym wyzwaniu u Lidzi czytamy książki z konkretnymi literkami . Najpierw wyszukuje pasujące  do literek książki . Potem taki stosik leży na stole .A za jakiś czas robią się dwa stosiki jeden przeczytanych a drugi do przeczytania . Zdarza się ze nie wszystkie wybrane książki udaje mi się przeczytać.  Ostatnio przeczytałam w miesiąc 16 książek ale to nie jest mój życiowy rekord . Kiedyś zapisywałam sobie co i ile w danym miesiącu czytałam . Na początku roku robiąc porządki wreszcie  to wyrzuciłam. Tam miałam napisane ze najwięcej to przeczytałam 19 książek w miesiącu. No tak nie było jeszcze komputerków w telewizji niewiele było  programów. Znajomych niewiele  miałam i nigdzie prawie nie chodziłam wiec czytałam czytałam czytałam .Teraz znowu więcej czytam bo mnie gram w gry na komputerku . Ostatnio na charytatywnych bazarkach na FB wylicytowałam trochę książek wiec mam co nowego czytać . To tylko część wylicytowanych książek 




7 komentarzy:

  1. Ja tez uwielbiam czytać książki, tylko szkoda że nie mam na to więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne osiągnięcie. Jak na razie moim rekordem jest 10 przeczytanych książek w miesiącu. Lubię takie stosiki szczęścia :) Pozdrawiam Basiu cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik wygląda imponująco, czytanie książek to samo dobro! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już nie mam gdzie trzymać książek...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze lubiłam czytać, ale teraz niestety zbyt szybko zasypiam :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń