sobota, 10 października 2020

W 2020 roku Dzień Gier Planszowych przypada na 10 października (sobota).


Dzień Gier Planszowych to święto obchodzone od 2020 r. Wprowadzenie Dnia Gier Planszowych do wspólny projekt prawie wszystkich wydawców, sklepów z grami, blogów planszówkowych. Kalbi został także zaproszony do współpracy i podjęliśmy to wyzwanie. 
Pierwsza edycja zostanie rozegrana 10 października 2020 r. pod hasłem "Cała Polska Gra w Planszówki". Obecnie na rynku są tysiące gier planszowych, a to dlatego, że prawie wszyscy lubimy w nie grać. 10 października chcemy pokazać naszą pasję całemu światu - nastąpi "wielki planszówkowy coming out!". Jest to dzień, w którym cała branża i wszyscy miłośnicy gier pokazują swoje hobby! Od przedszkolaka, po celebrytę z milionem fanów! Oczywiście w mediach społecznościowych znajdziesz nasz fanpage, aby łatwiej dotrzeć do organizowanych w Twoich okolicach wydarzeń z okazji Dnia Gier Planszowych.  https://bimkal.pl/kalendarz/dzien-gier-planszowych

Bardzo lubię gry planszowe . Raczej te klasyczne chińczyk ,warcaby. Kiedyś robiłam spotkania w domu z grami dla ludzi z http://basiapawlak.blogspot.com/2017/01/spotkania-u-mnie.htmlTPG  Na naszych grupowych spotkaniach tez często graliśmy w różne gry . Ech pograła bym w coś 


 

oto kilka zdjęć ze spotkań u mnie 






4 komentarze:

  1. Bardzo lubię gry planszowe, niestety nie zawsze jest z kim grać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez lubię gry planszowe.
    Miłego weekendu, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zagrać czasem w jakąś dobrą planszówkę, dają moc świetnej zabawy! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam grać w planszówki, co 2 tydzień, w czw się spotykamy i gramy. Ostatnio graliśmy 9 godzin w Grę o Tron!

    OdpowiedzUsuń