środa, 27 stycznia 2021

Kolorowanka mandale

 Witajcie . Od Mikołaja czyli siostrzenicy  dostałam taką kolorowankę. Kilka jest z tak drobnych elementów ze nawet nie będę próbować je kolorować ..Te też są drobne ale jak widać nie koloruje pojedynczych elementów. Te są grube czarne to tak mi pasowało kolorować je flamastrami  .Co do siostrzeńców to to dobrze mieć takich pomocnych .Ostatnio na bazarku charytatywnym wylicytowałam książkę. To było w moim mieście ale nie wiedziałam gdzie .Tak wiec  po książkę poszła Juleczka  .Ona zawsze jest pomocna .Siostrzeniec Kacper za to pomaga przy komputerku. . Raz nie mogłam zdjęć na bloga wsadzać .Innym razem myszka szwankowała .Ostatnio to podłączył mi drukarkę a potem jeszcze coś tam w niej ustawiał . Tak wiec znowu mogę drukować Takich mam pomocnych siostrzeńców 











4 komentarze:

  1. Ładne te mandale i świetnie je pokolorowałaś :)
    Fajnie, że masz takich super pomocników :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te mandale, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich siostrzeńców to się chwali, fajni są :)
    A obrazki fajnie pokolorowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Basiu kolorujesz. Dobrze mieć wsparcie w rodzinie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń