sobota, 23 stycznia 2021

 Witajcie Od Mikołaja dostałam kredki ołówkowe . Trzeba je było wypróbować. Zostały mi kolorowanki z małego notesu więc je pokolorowałam .Pierwsza nawet mi wyszła . Druga to już mniej się starałam bo elementy były drobne  .A teraz taka historia z innej beczki . Parę razy już w nocy palił się przy naszym bloku śmietnik .Ostatnio to nawet baaardzo .Noc leże sobie i czuje że mi coś śmierdzi. No nie sąsiad pali papierowy w domu i rurami idzie smród. Raptem patrzę co tak błyska  przez okno patrzę o straż .Ale ledwo ta staż widziałam taki dym gęsty szedł od śmietnika . Nic dziwnego że aż w domu poczułam smród taki duży  dym leciał . Mama ma sypialnie po drugiej stronie to nic nie wiedziała. Jeszcze telewizor u niej chodził czyli nie śpi wiec jej powiedziałam .Tak dużo dymu to jeszcze nigdy nie było .U nas w domu dwa razy się paliło .Raz była straż ale tak naprawdę nie potrzebnie http://basiapawlak.blogspot.com/2013/01/wieczorna-przygoda.html

Drugi raz paliła się ścierka  i ściana szafki .  A właściwe pierwszy raz bo wtedy byłam dzieckiem. Z boku szafki  nad kuchenką powieszona była ścierka .{kto tak robi} no i zajęła się ogniem. Na szczęście  ja zauważyłam choć nie bardzo wiedziałam  co się dzieje bo do kuchni nie weszłam tylko zobaczyłam ze jasno jest w niej . Zawołałam  siostrę i ugaszono szybko pożar .




7 komentarzy:

  1. Ogień to straszny żywioł i trzeba bardzo ostrożnie się z nim obchodzić. Fajne kredki dostałaś od Mikołaja. Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne malowanki Basiu, uważaj na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki kolorowanki bardzo ładnie pokolorowałaś Basiu. Dobrałaś ładne kolory. Basiu, ja będąc dorosłą powiesiłam sobie wieszaczek na ścierki tuż przy kuchence. I wywołałam mały pożar. Dobrze, że skończyło się tylko lekkim osmoleniem szafki. Dzisiaj moja inteligentna kuchenka daje sygnał dźwiękowy, gdy coś do niej dotyka w nieodpowiednim miejscu:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te malowanki, Basiu. Oj, z ogniem nie ma żartów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miałaś "atrakcje". A kolorowanki wyszły świetnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. odskocznia od codzienności ,ładnie pomalowałaś

    OdpowiedzUsuń