sobota, 9 stycznia 2021

Odpukąć w niemalowane

 Witajcie . ile to razy chcemy odpukać w niemalowane a nic pod ręką nie mamy .Miałam różne drewniane elementy i coś takiego  wymyśliłam .Postanowiłam ze to będą magnesy na lodówkę. Najpierw siostra kupiła taką magnetyczna taśmę ale stwierdziłam że  może jednak jest za gruba.. Na charytatywnym bazarku wylicytowałam takie cienkie małe magnesiki i je magnesiki i przykleiłam .Odpukiwacze dostała rodzinka na święta .Potem w necie znalazłam takie breloczki fajne . Czyli już ktoś pomyślał o odpukiwaczu 















6 komentarzy:

  1. Zabawne gadżety, idealne dla przesądnych, hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te odpukiwacze, i fajny pomysł na prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te odpukiwacze nie wpadłabym na taki pomysł. Miłego weekendu😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, hi, hi - super są te karteczki. I jakie pomysłowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł miałaś Basiu z tymi karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci wyszły te odpukiwacze :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń