niedziela, 7 lutego 2021

 Witajcie . Zima zima zima Już dawno takiej śnieżnej  nie pamiętam . Przez to mniej wychodzę  z domu. Przez wiruska czyli brak spotkań wyjść itp przytyło mi się i złe mam wyniki Staram się jednak ciut ruszać  Ostatnio troszkę się   poruszałam a to spacery na pocztę czy do jakiegoś sklepu  . Byłam tez zrobić sobie wyniki i wiecie co .Mi ciężko jest znaleźć dobrą  żyłę ale ostatnio jakoś to sprawnie szło    . Teraz jednak miała taki problem że kilka razy mnie kłuła i nic . Znalazła dopiero na wierzchu dłoni przy palcach . Jeszcze wierciła igłą by leciało . Jeszcze do teraz mam siną rękę i bolli mnie .No ale koniec marudzenia Oto kilka zimowych fotek jeszcze ze spaceru nad jeziorem i inne











6 komentarzy:

  1. Śliczne fotografie, dobrze jest spacerować z aparatem w dłoni bo spacer nie jest nudny😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotki Basiu. Zimę wolę podziwiać na zdjęciach. Na szczęście u mnie nie ma aż tak dużo śniegu. Pozdrawiam cieplutko na te mroźne dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też zima ,lód ,śnieg

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też taka zima, Basiu i jeszcze wieje okropnie.
    Oj, znam dobrze problem z poszukiwaniem żył do pobierania krwi - zawsze wychodzę po takim zabiegu z siniakami.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zima, szkoda tylko, że trzeba przed domem ciągle odśnieżać :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno tyle śniegu nie było :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń