niedziela, 18 lipca 2021

miłe spotkanko

 Witajcie w czwartek po południu byłam na spotkanku naszego byłego już klubu TPG . Organizacja nie istnieje i nasz klub też ale my mamy kontakt ze sobą . W tamto lato spotkanko było u Martynki czyli naszej główniej u niej w domku z ogródkiem . Ja jednak nie byłam na nim .T5eraz spotkaliśmy się u wolontariuszki Iwonki  u której często były spotkania kulinarne .Duży ma pokój to nas się trochę zmieściło .A poznajecie obrazek . Właśnie ona poprosiła bym jej namalowała .Stęskniliśmy się za sobą . Było nawet kilka osób z poza miasta .Była tez Sylwia co zbiera na lek na oczy https://www.siepomaga.pl/sylwia-zaborowska?fbclid=IwAR0YG9TVh8MSJz_o3a8peJ_quxqCUjjXFbz6hO6gJN0LSnGNaAbYo2fHTUE

Super spotkanko było . Każdy po kolei  opowiedział co u niego się działo przez ten czas a potem luźne rozmowy . Nawet zastanawialiśmy się nad jakąś wycieczką .Oj jak ja się stęskniłam za spotkaniami . Dobrze mi to spotkanko zrobiło 













4 komentarze:

  1. Super są takie radosne spotkanka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo spotkania fajne są :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe są takie spotkania, dają tyle uśmiechu i pozytywnej energii!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są takie spotkania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń