poniedziałek, 23 maja 2022

Różowa alejka

 Witajcie . na facebuku mama polubioną grupę Pstryk z Olsztyna . Fajne zdjęcia tam wrzucają. Odkrywam dzięki temu moje miasto . Ostatnio ktoś pokazał zdjęcia osiedlowej alejki . No i się zaczęło . Wszyscy pstrykacze szli tam ją obfocić bo naprawdę piękna ta alejka z kwitnącymi wiśniami . Ja tam miałam daleko ale pojechałam z Julią samochodem i też mam ją obfoconą Wszyscy robili zdjęcia jak byłoładna pogoda . Ja mam z pochmurnym   niebem     .Julia się bala że zaraz opadną kwiatki bo miały byc deszcze wiec nie czekałyśmy na błękitne niebo  tylko pojechałysmy bo jeszcze było co obfocac .  Tak wiec oto różowa alejka 

















11 komentarzy:

  1. Ojej, ta alejka jest jakby z baśni. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zjawiskowo :) Warto było pojechać. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna alejka, super że udało się zatrzymać jej piękno na zdjęciach. Pozdrawiam Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ta alejka jest jakby z baśni. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Jak tam pięknie! Ta alejka wygląda zjawiskowo :) Cudownie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ta alejka jest jakby z baśni. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ta alejka jest jakby z baśni. Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta różowa aleja wygląda cudownie.
    Przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń