wtorek, 25 kwietnia 2023

obrazki

 Witajcie   Oto moje paćkanie starymi akwarelkami . Te paćkania to gorzej ni z małe dzieci . Ciężko się malowało bo to były resztki farb. A terasz pośmiejcie się ze mnie. Trochę tych leków różnych biorę więc gdzieś je muszę trzymać . Trzymam  w takim nawet większym pudełku . Ostatnio nie wszystkie mi się  tam zmieściły więc były  na półce w reklamówce . Zerknęłam do pudełka ze mi się jeden lek kończy. Hmm wydawało mi się ze przecież w marcu go kupowałam ?? Chcę wypisać leki a mi mówi ze niedawno wypisywałam Hm może nie wszystkie wykupiłam ??? Raptem mam Olśnienie różowa reklamówka na półce !!! No tak tam są leki . Niby różowy jaskrawy i nie lubiany kolor  ale zapomniałam co w niej mam  . Teraz leki przełożyłam do przezroczystej . Jak zapomnę  gdzie mam leki to przynajmniej je zobaczę je. 





5 komentarzy:

  1. A ja bardzo lubię Twoje od serca tworzone akwarelki, Basiu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie malujesz, Basieńko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu nie martw się, nie Ty jedna zapominasz gdzie co położyłaś ja w tym przypadku zawsze mówię że skleroza nie boli tylko się trzeba nachodzić. Twoje obrazki świetne, ja się nawet za to nie biorę bo trza mieć to coś w rękach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię Twoje rysunki. A co do zapominania, to witaj w klubie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne akwarelowe obrazki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń