niedziela, 3 grudnia 2023

graffiti i droga do kościoła

 Witajcie .Ostatnio pokazuje wam jakieś murale i graffiti .Częściej na nie zwracam uwagę. Teraz też wam pokażę niezbyt artystyczne i trochę już zniszczone z mojego osiedla .Jak chodzę sama do kościoła to nie chodzę przez ulice tylko dołem pod ulica i tam są .Pokaże wam  przy okazji całą drogę drogę do kościoła bo mam baaaardzo blisko . Zdjęcia robione wracając z kościoła ale wstawiam je tak jak bym szła do. Czyli najpierw  widok na blok . 2łącznik gdzie jest lodziarnia . Tam też pomalowane kropki.

3sklep spożywczy a nami też jakiś napisy i 4 obok sklepu osiedlowy dom kultury 5 Potem schodzę  pod ulice i w tunelu są graffiti. 6 Szkoła gastronomik a kiedyś to była podstawówka i moja siostra bliźniaczka tam chodziła 7 tuż zaraz budynek w którym mój szwagier a teraz siostrzeniec ma biuro rachunkowe . Tak wiec jak chcę coś od siostrzeńca czy starszej siostry to mamy blisko 8 po drugiej stronie ulicy prawie na przeciw gastronomika jest szkoła podstawowa do której też moja siostra chodziła . Wtedy był wyż demograficzny sporo szkól się budowało i ciągle zmieniali jej rejonizacje . Tak wiec w sumie była w trzech szkołach podstawowych . Wliczając  jeszcze w poprzedniej miejscowości której mieszkaliśmy w Mrągowie to w sumie w czterech była. No i zbliżamy się do kościoła a tam jeszcze remonty budowa ale już kończą kolejną linie tramwajową . Wcale nie jesteśmy zadowolone ze mamy przed kościołem tramwaj  Większość zdjęć robiona gdy nie było jeszcze śniegu 

































1 komentarz: