niedziela, 10 grudnia 2023

spacerek rzeźby

 Witajcie Na FB mam polubioną stronę pstryk z Olsztyna Tam wrzucają super zdjęcia naszego miasta . Dzięki temu odkrywam nieznane mi miejsca .Potem staram się tam iść z moją asystentką Hanią i obfocici . Z Hanią ostanio spotykam sie w centrum i z potem idziemy lub jedziemy dalej . Teraz tak się  złożyło że uciekł nam autobus a następny był za pól godzinki . Tak wiec podeszłyśmy pod ratusz by obfocic już trochę świąteczne ozdoby . Wróciłyśmy i poszłyśmy do galerii handlowej by nie czekać na zimnie a ja tam zamieniłam się w dzieciaka ha ha bo chciałam takie zdjęcie. W końcu pojechałyśmy obfocic takie oto rzeźby które widziałam na stronie pstryk z Olsztyna . Nic o nich w necie nie znalazłam . Ale fajne zdjęcia mam zwłaszcza że pogoda łada . Jeszcze jakieś graffiti bazgrołki znalazłam . No i trochę zimy . Spacer był krótki bo nic tam innego ciekawego nie było bo to koniec prawie miasta . Dłużej jechałyśmy niż tam byłyśmy . Pogoda cudna więc jak już do domu szłam z autobusu to sobie 20 minutowy spacerek po osiedlu zrobiłam i oczywiście obfociłam 








































3 komentarze:

  1. Och, jaka piękna zima zagościła w Twoim mieście.
    Pozdrawiam Cię Basiu bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zimowe fotki <3 Super, że masz stronkę, która inspiruje Cię do odkrywania nowych miejsc w Twojej okolicy :) Czasem nie wiemy jakie cuda mamy za rogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zimowa sceneria :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń