piątek, 26 stycznia 2024

 Witajcie . Byłam dziś u okulisty . Przy jaskrze  takie kontrolne badania co kilka miesięcy .Ciśnienie znośn reszta też okej   No i zrobiłam zdjęcie budynkowi ha ha raczej miejscu gdzie jeszcze niedawno był budynek . Kiedyś już czytałam ze sprzedany i ma być rozwalony tak wiec kiedyś go obfociłam na pamiątkę  http://basiapawlak.blogspot.com/2022/02/w-moim-miescie-cos-sie-buduje-i-cos.html#comment-form

Całkiem fajny był i mama miała tam swój bank a ja dział swego telefonu No niestety teraz stanie tam 30 piętrowy blok mieszkalny . Każdą dziuple miejsce zapełnią blokami mieszkalnymi  A oto kilka zdjęć nie moich z jego rozbiórki . A tu czekając z powrotem na przystanku taka oto reklama na bloku








1 komentarz:

  1. Ciągle coś się zmienia :) Szkoda, że nie zawsze na lepsze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń