sobota, 24 lutego 2024

kolorowanki

 Witajcie . Oto kilka kolorowanek . Pokolorowałam je flamastrami . Jak widać nie są zbyt dokładne bo niektóre elementy były małe . Tak tak usprawiedliwiam  swoją niestaranność .Zostały mi jeszcze z mniejszymi elementami i te już chyba nie dam rady pokolorować . A teraz pośmiejcie się ze mnie . Ze mnie taka staruszka i mam taką straszną sklerozę . Zapomniałam zmienić spodnie idąc do kościoła . Nawet ubierając nie zorientowałam się bo  po domu chodziłam w czarnych i do kościoła tez miałam czarne .Dopiero w kościele mnie olśniło. Kiedyś te spodnie były wyjściowe i pewnie teraz też chciały wyjść z domu ha ha 





 

6 komentarzy:

  1. Basiu prześliczne są te kolorowanki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszły Tobie kolorowanki. W ostatniej faktycznie są maleńkie elementy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mandale Basiu. Pocieszę Cię, że ja też mam kłopoty z pamięcią. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś lubiłam takie kolorowanki. Bardzo ładnie Ci wyszły, Basiu. A pamięć lubi płatać figle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorowanki, ale faktycznie bardzo małe elementy mają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń