wtorek, 16 kwietnia 2024

Gra spotkanie

 Witajcie . Oto kolejna gra w jaką graliśmy na spotkaniu projektowym .

Kalambury

Kalambury to popularna gra towarzyska dla młodszych i starszych. Proste zasady, interakcja i duża dawka humoru sprawiają, że Kalambury sprawdzą się na spotkaniu w gronie przyjaciół, rodzinnym pikniku i jako zabawa integracyjna.

Tym razem gracze poruszają się pionkami po planszy, na której oprócz poleceń "pokazać" i "narysuj" czeka mnóstwo niespodzianek i pułapek. Wygrywa ten, kto najlepiej potrafi pokazać i narysować przygotowane hasła i zwroty - dzięki temu pierwszy dotrze do mety.

Myśmy trochę uprościli grę bo instruktorka czytała  hasła wymyślając jak je przeczytać inaczej by je zgadnąć. 

Mieliśmy też już ostanie projektowe spotkanko . Oglądaliśmy zdjęcia i wspominaliśmy . Potem wybieraliśmy jedną kartę która nam się z jakimś wydarzeniem  w projekcie kojarzy czy z uczuciem czy inną rzeczą . Ja wybrałam z motylkami że jak one lecę "przyfruwam " z radością na spotkania . Chciałam wam pomarudzić buuu fajny projekt ale się  kończy. szkoda buuu. jedna nie marudzę wam bo dostałam się do kolejnej edycji . Tak więc nadal będę chodzić na fajne spotkanka 









3 komentarze:

  1. Bardzo lubię grać w kalambury. Żałuję tylko, że mam tak mało ku temu okazji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak razem spędzać czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne ciekawe spotkanie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń