wtorek, 9 kwietnia 2024

Wiosna w mieście

 Witajcie . Ciepło się  zrobiło wiosennie wszystko kwitnie . Wczoraj z mamą byłam w mieście . Wzięłam aparat z myślą że wszystko kwitnie to zrobię  zdjęcia . Wiecie co wzięłam inną torebkę i wszystko tam przeniosłam z poprzedniej  między innymi dowód, klucze , zepsuty zegarek do naprawy.Nie zapomniałam nawet wziąć aparat foto ale co haha zapomniałam wziąć portfel . Ja tu chcę płacić za naprawiony zegarek a tu portfela brak . Dobrze ze mama miała. Ja bez zegarka to jak bez ręki . Owszem mam w telefonie ale wole mieć na ręce. Ja nie mam smartfona wiec mój służy   mi tylko do dzwonienia. Kiedyś mieliśmy zegarmistrza blisko . teraz on się daleko przeniósł . Zerknęłam w necie gdzie są inni i do centrum z mamą pojechałyśmy . Okazało się ze jest w znanym miejscu czyli blisko byłej kultowej księgarni rolniczej której już nie ma . Na jej miejsce jest jubiler konkurencja . Bo u tego zegarmistrza też jubiler . U niego kupiłam sobie srebrny łańcuszek . Czekając na naprawę do tamtego jubilera zajrzałyśmy i kupiłam sobie pierścionek . Czytaj mama kupiła bo ja przecież kasy nie miałam przy sobie .oczywiście w domu jej kase oddalam  Jeszcze taka ciekawostka będąc u zegarmistrza mówimy że miałyśmy tak blisko i się przeniósł dalej . A ten mówi tak na miejsce mojego brata co zmarł . Taka właśnie ciekawostka . A idąc na przystanek takiego kotka wylegującego się obfociłam u





nieistniejąca już księgarnia 










nas przed blokiem 


4 komentarze:

  1. A wiesz, że ja też bez zegarka jak bez ręki ? Nie nosiłam go przez pewien czas i była bieda. A uchwycona przez Ciebie wiosna wygląda uroczo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna to cudowna pora roku. I ja też muszę mieć zegarek na ręce, na telefonie nigdy nie sprawdzam godziny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosna w mieście :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosna, super zdjecia.

    OdpowiedzUsuń