środa, 22 maja 2024

Spacerkowo

 Witajcie . Ostatnio mało pokazuję jakiś swoich prac tylko ciągle zamęczam was spacerkami itp. Oto kolejne spacerki . Poszłam z mamą na dworzec bo mama cos tam chciała sprawdzić . Trzeba  było więc obfocić jak już powstaje nowy dworzec . Mamie się nie podoba . Oto link jak poprzednio wyglądał.http://basiapawlak.blogspot.com/2022/04/dworzec-gowny-olsztyn.html

Byłyśmy też w kilku sklepach . W ciuszkach na wagę kupiłam sobie kilka par  spodni do chodzenia po domu .Musiałam kupić bo mi już spadają stare. A czemu spadają bo już schudłam 10 kilo . Tak rozsądnie chudnę bo mi to zajęło rok . Nadal staram się jeszcze troszkę schudnąć. Tyle schudłam to mi


























lżej chodzić i robię sobie właśnie osiedlowe spacerki . Już nie zwiedzam tak swego miasta bo nie mam asystentki tak wiec tylko tak po osiedlu  chodzie blisko. Oto zdjęcia z jednego spacerku . By nie było za nudno ciut trasę zmieniłam . Spacerek trwał 70 minut i zrobiłam ponad 5000 kroków . Tak wiec  dzięki też  temu ze się trochę ruszam to też waga spada .

3 komentarze:

  1. Gratuluje tych 10 kilo, Basiu. A spacerek naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spacer Basiu. Gratuluję zrzucenia wagi i życzę kolejnych sukcesów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń