piątek, 24 maja 2024

Pierwsze spotkanie projektowe

 Witajcie . Pisałam o projekcie w Sejmiku osób niepełnosprawnych . Do kolejnej edycji się załapałam . Tak wiec od czasu do czasu będę pisać co tam robimy . Byłam wczoraj na pierwszym   moim spotkaniu a spotkania są już od tygodnia . Mieliśmy zajęcia zajęcia arteterapeutyczne. Pracowaliśmy  z kartami metaforycznymi.

Gra z kartami metaforycznymi nie polega wyłącznie na werbalizowaniu czy przedstawianiu własnych skojarzeń, lecz również na wysłuchaniu innych, bez wtrącania swoich własnych interpretacji. W ten sposób karty posłużą współpracy i porozumieniu.

By się trochę poznać wybieraliśmy kartę która do nas pasuje coś o nas mówi . Ja wybrałam takie drzewo . Lubię chodzić po lesie . A reszta to niby symbolizowała że mam różne zainteresowania czyli czytanie obserwowanie przyrody i robienie jej zdjęć itp. Mieliśmy też relaksacje z takimi dzwonkami . A apropo robienia zdjęć przyrodzie oto zdjęcia jak szlam na zajęcia . Narzekałam ze przy klatce nic  nie kwitnie a tu proszę coś zakwitło . A kolejne to krzaczki przy parkingu .













m



5 komentarzy:

  1. Fajnie że coś robisz i wychodzisz do ludzi, miło spędzasz czas nie tylko w 4 ścianach. Oby tak dalej !!! Najgorsze co może być to się poddać !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zajęcia, pod blokiem zrobiło się cudownie,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zajęcia to jest coś, co powinni mieć różni ludzie, na przykład politycy czy też jakieś sławne osoby, które właśnie za cel życia stawiają sobie przerywanie wypowiedzi innym.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie zajęcia. A podobne karty wykorzystuję do pracy z dziećmi.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zajęcia. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń