piątek, 8 czerwca 2012

Euro 2012

Wreszcie się zaczeło święto kibiców piłkarskich  .Historyczne  ważne dla  Polaków bo u nas organizowane ..Dziś mecz otwarcia  Polska  - Grecja   remis 1:1.Zawsze mogło by być lepiej ale nie ukrywajmy  nie jesteśmy już potęgo piłkarską   to nie są  lata 70 czy 80 .Ważne że  nie przegraliśmy a mecz  był  ciekawy. Nie jestem  fanką   piłki nożnej  i rzadko oglądam  mecze ale emocje na meczu  są ogromne .Nie mogłam tego meczu oglądać he he  bo bardzo się denerwowałam akcjami podbramkowymi .Jak już wspomniałam  nie jestem fanką tego sportu  ale  pamiętam  rok 82 i mistrzostwa w  Hiszpanii kiedy zajeliśmy  trzecie miejsce .Kiedy z zapartym tchem słuchało  się ile pada bramek .  Teraz też  jak jest jakiś ważny mecz  interesuje się jego wynikiem.  Życzmy naszym piłkarzom jak najwięcej bramek  i wygranych meczy a kibicom wiele pozytywnych  wrażeń .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz