sobota, 2 czerwca 2012

Pastele olejne

Długo malowałam  akwarelami ale czułam ze to nie to .Ta technika nie jest taka prosta jak się  wydaje bo widać każdy błąd.Nieumiejętnie malowana rozlewa się na papierze .Przestałam  więc malować tylko od czasu do czasu sięgałam po pędzel lub kredkę. Wreszcie odkryłam  kredki pastele olejne . To  było to.!!! Bardzo dobrze mi się nimi rysowało .Gruba wyraźna kreska i mocne intensywne kolory wychodziły.Można  osiągnąć ciekawy efekt przez roztarcie   już narysowanych kresek Znowu zaczełam więcej rysować .Wystarczyło mieć pomysł wziąć  kartę kredkę i to wszytko . Najwięcej  problemu mam z pomysłem. Z głowy nie narysuje .Muszę mieć jak ja to nazywam ściągawkę czyli jakieś zdjęcie obrazek by podpatrzeć jak  narysować   zwierzęta  owoce  czy przyrodę

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam siostrę co rysuje tak i ma 11 lat

      Usuń
    2. Mam siostrę co rysuje tak i ma 11 lat

      Usuń
  2. Basieńko,mam nadzieję,że nie przejęłaś się górnymi komentarzami...

    OdpowiedzUsuń