sobota, 23 czerwca 2012

Małe jest piękne

. Gdy wszystko dla ciebie za małe, za krótkie
Swój rozmiar zmień i zostań krasnoludkiem
Bo gdy się mało do podziału ma
Zmniejsza się ludzi i muzyczka gra
Małe jest piękne, każdy z nas to wie
Ale w szufladzie nastroje są duszne
Gdy serce pęknie, to dla tego że
Małe jest często, jakże małoduszne.  To refren  piosenki z filmu  Kingsajz. Tak dla  przekory tu wstawiłam i taki tytuł posta   małe  piękne bo  chce  opowiedzieć troszkę jak to jest być niską  osobą,W piosence jest  
wszystko dla ciebie za małe, za krótkie a w rzeczywistości to dla mnie wszytko  za duże za wysokie. We własnym domu  mam problemy by coś zdjąć z wysokiej półki . Bywa ze  nawet jak stanę na krzesło to nie sięgam .Teraz jak się ma te kilkanaście kilo za dużo to nawet ciężko wejść he he na krzesło .W domu to jeszcze jako tako zawsze  kogoś poproszę .Problem mam  jak wyjdę do miasta do sklepu  . Dobżre ze są samoobsługowe bo i jak słabiej widzę to tez  nie wie co jest a tu spokojne sobie zobaczę ale za to nic sama nie zdejmę z wyższej półki .Prosić nie lubię  ale czasami nie mam wyjścia .Kiedyś byłam z grupka znajomych w pubie na koncercie  poezji  śpiewanej i poszłyśmy   kupić piwo a tu    blat baru czy jak to  się zwie no fajnie  wyższy  odemnie .Uśmiałyśmy się  no ale co zrobić .Ja mam 140 cm  to jakie problemy muszą mieć osoby bardzo niskie  karły. Czasami myślę  ze powinnam poznać jakieś karły czuła bym się  wśród nich ha ha jak Guliwer  a nie jak  teraz  ja liliput   .   Moja babcia mówiła mały pies do  śmierci szczeniak .Skoro wiec  małe jest piękne i  do śmierci  szczeniakiem czyli suuper  jestem piękna i zawsze młoda hehe .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz