sobota, 14 lipca 2012

PRO FORMA

Wczoraj  wieczorem  byłam  na  koncercie  zespołu wokalnego PRO FORMA. Bardzo ich  lubię .Nie byłam pewna czy pójdę bo nie bardzo miałam z kim  a sama to nie chodzę  bo dojść  bym doszła ale  wieczorem   to bym sama nie dała rady wrócić   bo bym mało widziała.Koleżanka  mimo ze sam nie mogła po mnie przyjść poprosiła swojego chłopaka by po mnie przyszedł .Potem się jeszcze okazało że przyszła do mnie  inna znajoma z mężem  a jak się dowiedziała ze idę na koncert  to postanowili tez  pojechać a ze byli samochodem to pojechaliśmy  razem z nimi .Koncert  mi się podobał .Sporo ludzi było .
PRO FORMA, właśc. Kameralny Zespół Muzyki Północno-Wschodniey i Popołudniowey PRO FORMA – polski zespół wokalny powstały w 2000 roku.
Repertuar zespołu wokalnego Pro Forma to współczesne utwory chóralne, stylizacje folkloru Warmii i innych zakątków świata; są w nim również lżejsze formy: gospel, standardy muzyki rozrywkowej, kolędy i pastorałki. Zespół koncertował z powodzeniem na festiwalach w kraju i za granicą odnosząc znaczne sukcesy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz