środa, 11 lipca 2012

u okulisty


Byłam u Okulisty . Ciśnienie    w oku mam znośne ,leki te same wiadomo przepisała .Wizyta krótka kontrolna  była bo nic na gorsze się nie robi.Od lat  chodzę do okulisty i często musiałam  zmieniać lekarza. Zanim dostałam  jaskrę to mimo  że miałam inne  problemy ze wzrokiem to  do okulisty rzadko chodziłam  bo moja wada nie wymagała częstych wizyt .Od kilkunastu lat chodzę  regularnie  co kilka miesięcy i ta obecna lekarka nie wiem już którą jest moja lekarką.  Na  początku  chodziłam prywatnie no ale  niema się tyle kasy by płacić co parę miesięcy za wizytę .Odkryłyśmy niedaleko  domu  w przychodni poradnie  jaskrową i do niej przez  spory czas  chodziłam aż ją  zlikwidowali. Zaczełam chodzić do różnych okulistów aż znalazłam  w poradni  w szpitalu     panią doktor   co mnie  kiedyś leczyła    .Znowu miałam swoją stalą lekarkę  .Niestety  pani już miała swoje  lata i po jakimś czasie  przeszła na emeryturę . Zostałyśmy  w tej przychodni bo była blisko domu. Niestety lekarze tam się zmieniali nie wiedziałam jaki lekarz będzie  przy następnej wizycie .Każdy co rusz zmieniał mi leki  eksperymentował .Potem ta przychodna  zrobiła się  do nagłych i ciężkich przypadków szpitalnych .Była  bowiem ona  przy szpitalu  wiec  szpital miał pierwszeństwo a ludzie z miasta czekali dłużej.  zaczełam  chodzić tam gdzie  kiedyś była  poradnia  jaskrowa  choć to już zwykła okulistyka była .Lekarka mi  się nie spodobała bo od samego progu prawie mnie nie badając odrazu  zasugerowała operacje . Nikt  żaden lekarz   nie zasugerował operacji  bo mama tylko jedno  widzące  oko i nie da się operować .Dopiero jak mnie bardziej zbadała to sama stwierdziła  że nie da się operować .Troszkę do niej  pochodziłam  ale właśnie zlikwidowali tam okulistykę   .Znowu musiałam  szukać. Dotychczas starałam się by było to blisko domu .Os nowego roku mam całkiem daleko. Na szczęście  autobus jest blisko i staje prawie pod gabinetem  lekarki  a lekarka jest młoda i miła . Mama sie śmieje ze  młoda to może  wreszcie sporo lat  będzie moją  lekarką .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz