niedziela, 29 lipca 2012

Wieczorny spektakl





Bardzo lubię wieczorne  niebo  zachody słońca. W mieście nie zawsze można dostrzec  ładne niebo . Za to latem to siedzę sobie  na tarasie i oglądam   wieczorne niebo .Bywa pięknie .Szkoda ze mój aparat nie robi takich  wieczornych  chmur. Tak tak  to pewnie nie wina  aparatu tylko złego fotografa .No  tak złej baletnicy  przeszkadza rąbek u spódnicy.Niestety niebo nie zachodzi nad jeziorem bu to troszkę w bok jeziora  hm trzeba przesunąć zachód słońca albo   jezioro by fajne zdjęcia były ha ha. Latałam biegałam z aparatem by wybrać ciekawe ujęcia zachodu słońca. Ja lubię zachody nie dlatego ze jestem smutna  .
- Pewnego dnia oglądałem zachód słońca czterdzieści trzy razy - powiedział Mały Książę, a w chwilę później dodał:
- Wiesz, gdy jest bardzo smutno, to kocha się zachody słońca.
- Więc wówczas gdy oglądałeś je czterdzieści trzy razy, byłeś aż tak bardzo smutny? - zapytałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz