piątek, 9 czerwca 2017

9 Czerwca dzień przyjaciela

Witajcie. Mieć przyjaciela to super sprawa . Ja przyjaciół takich od serca nie mam bo  mam  mało znajomych .Moi znajomi to są  z TPG czyli Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym .Ciesze się choć kilku znajomych mam . We wtorek była właśnie wolontariuszka  i milo czas przy robieniu  kroniki spędziłyśmy .Dałam jej  dla córeczki znajomego moje  korale z papieru W środę  poszłam do znajomej z TPG i też milo spędziłam czas . Na spotkaniu klubowym dostaliśmy gadzety TPG i odblaskową bransoletkę właśnie tej znajomej zaniosłam .
Często Dzień Przyjaciela obchodzony 9 czerwca mylony jest z Międzynarodowym Dniem Przyjaźni, który celebrujemy 30 lipca.

Dzień Przyjaciela


Nie wiadomo dokładnie jaka jest geneza powstania Dnia Przyjaciela. Świętuje się go jednak po to, by podkreślić wagę prawdziwej przyjaźni, trud jej zdobycia i utrzymania oraz jej rolę w życiu współczesnego człowieka. Przyjaźń mylona jest często ze zwykłym koleżeństwem, podczas gdy przy okazji Dnia Przyjaciela dużo mówi się o bezinteresowności przyjaźni, jej trwałości i godnej postawy prawdziwego przyjaciela- pełnej empatii, zrozumienia, chęci niesienia pomocy.






6 komentarzy:

  1. Fajne święto i ciekawe zdjęcia zwierzaczków znalazłaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, przesyłam Ci cieplutkie uściski z okazji Dnia Przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja znam powiedzienie, że prawdziwy przyjaciel to ten, który wie o Tobie wszystko a mimo to nie przestaje Cię kochac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Mieć prawdziwego przyjaciela to jest wielkie szczęście, Ja kiedyś miałam prawdziwą przyjaciółkę, Ale już jej nie ma - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda Basiu, że trudno o prawdziwych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń