czwartek, 20 lipca 2017

Wymianka kartkowa bzy

Witajcie . Jeszcze w Maju w kartkowej wymiance u Lidzi były bzy . Ja taka różową z bzami z pocztówki wysłałam  mamie Lidzi  czyli Krysi http
//wmoimkaciku.blogspot.com/   A sama taką śliczną  wyszywana  dostałam od Ani http://ana-lungs.blogspot.com/
Dopiero teraz ja dostałam bo Ania  miała perypetie szpitalne .W ramach  nie potrzebnych przeprosin wysłała jeszcze taki dodatek  Ja robiąc karteczkę tak  nuciłam
Brnąłem do ciebie maju
przez mrozy i biele
przez śnieżyce i zaspy
i lute zawieje
przez bezbarwne szpitale
korytarze stycznia
w tych korytarzach słońce
gasło ustawicznie

Ref.
a teraz maj dokoła maj
wyświęca ogrody
i cały ja i cały ja
zanurzony w jordanie pogody
a teraz maj i maj i maj
dokoła się święci
od wonnych bzów szalonych bzów
wprost w głowie się kręci

i płyną przeze mnie dmuchawce
jak dzieciństwa echa
i wielka jest majowa moc
kiedy niebo się do ziemi uśmiecha
śpi w twoim wnętrzu chłopiec
w chłopcu pierwszy zachwyt poznaję
z twoich ziaren wyrosną sady
strudzonemu pielgrzymką ulżyj dodaj wiary

Ref.
a teraz maj dokoła maj...


11 komentarzy:

  1. Super karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki, Basiu :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak, maj to magiczny miesiąc, hehe. Czytałam sobie jak codziennie udaje Ci się miło spędzić czas i ogromnie się cieszę. No i podziwiam, oczywiście :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten odcień fioletowego. Karteczkę jak zwykle podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, piękne bzowe karteczki.
    W nastoletnim wieku uwielbiałam Stare Dobre Małżeństwo i nawet co nieco umiałam zagrać na gitarze.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki prześliczne i mam nadzieję że u Ani już wszystko dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu! Śliczne Karteczki, Szczególnie moja - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki:)
    SDM to cała moja młodość....a solistka - ta dawna solistka SDM jest mieszkanką mojego miasta i od czasu do czasu mam przyjemność się z nią spotkać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki - i ta dla Krysi i ta od Ani. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń