piątek, 28 lipca 2017

Wymianka kartkowa Lilie

Witajcie. W kartkowej wymiance  u Lidzi w lipcu są piękne lilie . To ja wymyśliłam kwiatek na ten miesiąc. Mama w swoim mini ogródku ma lilie. Ostatnio to nawet przed  brama do ośrodka gdzie mamy domeczek też je  posadzono .Do swojej zrobienia swojej karteczki  wykorzystałam ot taki obrazek. Kiedyś dawno temu narysowałam takie niby lilie i teraz się przydał. Karteczkę wysłałam do Agulek czyli  Agaty z Haftowanych pasji http://haftowanepasje.blogspot.com/
A ja śliczną karteczkę z dodatkiem  dostałam od Reni http://kartki-renii.blogspot.com/










7 komentarzy:

  1. Ale cudne są te lilie w Waszym ogródeczku... Kartki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne lilie - i te na kartkach, i te w ogródku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam lilie, widzę, że Ty, Basiu, też :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Karteczki Obie są piękne, A lilie Cudowne, Uwielbiam te kwiaty, Piękne kwiatki Basiu wymyśliłaś - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatki :) I te na kartkach i te w ogródku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne lilie - i te na kartkach, i te w ogrodzie :-)

    OdpowiedzUsuń