środa, 26 lipca 2017

Krótki wypad za miasto

Witajcie  . Pogoda dynamiczna szybko się zmienia i trudno coś zaplanować .We  wtorek czyli wczoraj pojechałyśmy z mamą do domeczku  Zapowiadali  trochę deszczu ale i słoneczko też miało być a mama koniecznie  chciała coś tam zrobić .  Wysiadłyśmy wcześniej  i zrobiłyśmy sobie dwu godzinny spacerek po lesie . Doszłyśmy do domeczku i się  rozpadał.Takie miałyśmy szczęście  że przed deszczem zdążyłyśmy dojść. A dziś cały dzień pada i pada. co tu robić w domeczku ?? Nic tylko czytać książkę .Właśnie prawie całą dziś przeczytałam.Ot taki lekki romans . stwierdziłyśmy jednak  że wracamy dziś do domu  .Musze sobie  kolejną książkę tam zabrać a już żadnych nowych nie mam . Zaczynam  czytać te co już czytałam . Książek  teraz mało kupuje i nie wypożyczam wcale wiec  czytam te co mam

Miłosna pułapka

:

Warren Tracy Anne

 

Nieśmiała Violetta kocha skrycie księcia Reaburn, lecz przystojny młodzieniec jest zaręczony z jej siostrą bliźniaczką. Tuż przed ślubem kapryśna Jeannette zmienia jednak zdanie i namawia Violet, żeby zajęła jej miejsce przed ołtarzem. Czy ta maskarada może się udać? Prędzej czy później piękny sen musi się skończyć, a kłamstwo wyjdzie na jaw, lecz czy można oszukać serca złączone prawdziwym uczuciem?




 

8 komentarzy:

  1. Basiu! Miałyście szczęście z mamą, Uciec przed deszczem , U nas dzisiaj też cały dzień pada - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas już od dwóch dni całe dnie pada i końca nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham czytać książki. Zaś pogoda u nas na Śląsku też taka sobie. Nigdy nie wiem jak mam się ubrać, kiedy chcę wyjść ns zewnątrz

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spacerek i świetne zdjęcia :) Dobrze, że zdążyłyście przed deszczem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda tego lata jest szalona:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda zmienną jest - jak kobieta. Zaintrygowałaś mnie książką.

    OdpowiedzUsuń