wtorek, 6 czerwca 2023

 Witajcie . Oto moje packanie farbą po kartce . to jeszcze jeden obrazek malowany resztkami akwarelek  z tych co już pokazywałam .  Taki wiosenny bo wiosna i wszystko kwitło . Ostatnio "Chwaliłam się" że byłam u chirurga i mama bliznę . Ja jestem cala w bliznach . no dobra mam tylko trzy blizny . Ta najnowszą. Starsza największa to jak miałam operacje podniesienia powiek gdy miałam 7 lat . Z uda pobrali mi skore do podniesienia powiek i mama całkiem spora bliznę. Najstarsza to jak miałam 5 lat to  skakałam z siostrą po łóżku i walnęłam  czołem o parapet .Tak wiec mam blizny "chwały" ha ha 


1 komentarz:

  1. Bardzo wiosenny obrazek, Basiu, kwitnące drzewa są piękne.
    Ja też mam trzy blizny, w tym jedną na podbródku:)
    Buziaki
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń