poniedziałek, 26 czerwca 2023

Miłe dni

  Witajcie . Ale miałam intensywny tydzień. Jak pisałam w środę byłam na święcie muzyki . W czwartek na poezji śpiewanej . W sobotę na spacerku w lesie .W piątek spotkałam się ze znajomą na starówce .Byłyśmy w Kawiarni . Malo mam takich wyjść więc się każdym cieszę. Z mamą w niedziele byłyśmy w muzeum nowoczesności .Tam była  Giełda kolekcjonerska Olsztyńska Giełda Kolekcjonerska to miejsce spotkań kolekcjonerów, zbieraczy, hobbystów, a także ekspertów i osób zajmujących się kolekcjonerstwem profesjonalnie.

Było trochę stoisk z monetami, znaczkami ,orderami . Nawet z biżuterią . Jak my byłyśmy to niewiele było osób zwiedzających . Giełda była w pomieszczeniu na piętrze . Na dole jest ekspozycja stała Ekspozycja stała Muzeum Nowoczesności związana jest z rozwojem cywilizacyjnym Olsztyna i regionu. Wśród prezentowanych na niej eksponatów znajdą Państwo m.in. oryginalną kabinę olsztyńskiej windy z 1913 r., unikatowy zbiór tablic z nazwami ulic miasta z przełomu XIX i XX w., wózek tartaczny, taran wodny, dalekopis czy egzemplarze liczących sobie ponad sto lat żarówek. Gamę oryginalnych eksponatów uzupełniają starannie wykonane makiety i modele, m.in. tramwaju, spichlerza, gazowni czy stacji ejektorowej. https://www.mok.olsztyn.pl/muzeum

Obok jest budynek w którym byłam na koncercie gdzie występowała znajoma 































5 komentarzy:

  1. Świetna relacja Basiu. Dzięki zdjęciom byłam tam z Tobą:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to się chyba nie masz czasu nudzić, Basiu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna relacje i super że miałaś tak zajęty tydzień, dzięki temu szybko zleciał !! Oby więcej takich.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie spędzasz czas, Basiu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło spędziłaś ten czas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń