niedziela, 11 czerwca 2023

 Witajcie .. Ja mam często problemy z pobraniem krwi . Czasami muszą mi się wkłuwać kilka razy . Jakiś czas jakoś dobrze się udawało za pierwszym razem . Teraz miałam robioną krzywą cukrzycowa i musieli mi się wkłuwać a z trzy razy. No i niestety nie udawało się wiec tych kuc było siedem . Zobaczcie jakie ładne  mam siniaki .Parę dni troszkę  się ochłodziło wiec chodziłam  w długich rękawach i nie straszyłam ludzi . Teraz jednak jest ciepło wiec straszę siniakami . Byłam u pani doktor z wynikami . Trochę podwyższony cukier mam ale na razie leków nie dala . Musze ciut schudnąć Już wcześniej ograniczyłam cukier . Teraz jeszcze coś ograniczę. Kiedyś schudłam to teraz tez mi się uda . Pisałam ze zmieniłam doktor rodzinną bo poprzednia chora i już nie przyjmuje .Miała jakiegoś raka i niestety nie wykaraskała się z niego . Właśnie parę dni temu zmarła



3 komentarze:

  1. O rety. Widzę, że masz taki sam problem jak moja Mama. Raz nawet wróciła od lekarza z plastrem chyba na stopie gdzieś, pielęgniarka nie dała rady inaczej pobrać krwi do badań.

    Co do odchudzania się to też muszę coś zrobić, jak byłem na rehabilitacji kolana w zeszłym roku schudłem parę kilogramów na mniejszych porcjach jakie tam dostawałem i ruchu. Teraz ważę tyle, że głowa mała, najwięcej od lat.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, ja z pobieraniem krwi nie mam problemów, ale za to siniaki robią mi się z byle czego, nawet jak się za mocni oprę o kant stołu. Wiecznie chodzę z zielonymi plamami:)
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawsze mam siniaka po pobieraniu krwi, ale zwykle tylko jednego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń