piątek, 22 sierpnia 2014

Dwa małe pojemiczki z papierowej wikliny

Witajcie . Dziś miałam super wieczór .W ramach  jakiegoś  projektu mieliśmy  spotkanie z kosmetyczką . O tym napiszę innym razem bo coś aparat odmówił posłuszeństwa i nie mogę wstawić zdjęć. Mam nadzieje  że  to nic poważnego .Miała być na tym spotkaniu osoba która jeszcze nie ma mojego koszyczka . Wziełam  kilka bo nie wiedziałam kto jeszcze będzie . Tej osoby  jednak nie było  ale i tak dwa koszyczki zostały  dane .Miały  dziewczyny wybór więc wzieły  takie mniejsze kolorowe .

wy

8 komentarzy:

  1. Koszyczki jak zawsze bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne koszyczki, nie dziwię się, że znalazły się na nie chętne osóbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyczki jak zwykle fantastyczne, Basiu, :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze jak zawsze,pozdrówka Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne koszyczki i zawsze przydatne, bo koszyków nigdy za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te koszyczki, ale ile skręcania i wyplatania przy tym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne koszyczki zrobiłaś, a jakie kolorowe wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne koszyczki, zawsze chciałam ''tego'' spróbować ale czasu brak...:(

    OdpowiedzUsuń