środa, 8 lutego 2017

Ogród zoologiczny w Gdańsku.

Witajcie .Ostatnim punktem naszej weekendowej wycieczki było ZOO.Pogoda dopisała było pięknie słonecznie  wiec spacerek był całkiem przyjemny choć ja niestety wymęczyłam się troszkę. Wymęczyłam się bo  zoo ciekawie położone  górki, dołki, pagórki więc ciężko mi się chodziło i nawet zdjęć nie chciało mi się robić. Zima to nie wszystkie zwierzęta były na wybiegach ale oo  wielbłądy były na zewnątrz .Kiedyś byłam w zoo warszawskim  jako dziecko w szkole to kilka razy nawet . Oraz raz we wrocławskim. Tak jak w akwarium była wystawa zagrożonych gatunków tu w zoo też znalazłam gablotę z zagrożonymi i  gatunkami i były  muszle czyli mięczaki.W środku oglądaliśmy żyrafy małpy itp. Były różne ptaki i gady itp














10 komentarzy:

  1. Świetne wspomnienia. Bardzo fajne żółwiki:) A krokodyl wygląda naprawdę strasznie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :) Wycieczka była udana i ciekawa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo!... I krokodylka nawet mają? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Piękne zdjęcia zrobiłaś, Wycieczkę miałaś wspaniałą - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Zoo to najlepiej iść latem, wtedy tam jest pięknie i aż się chce chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy ja tam byłam ostatnio? W 2009? Trzeba znów pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już niejednokrotnie miałam okazję być w tym ogrodzie i faktycznie jest na co popatrzeć. Kiedyś po takich odwiedzinach naszła mnie myśl, że chyba mój psiak jednak jest za mało zadbany jak popatrzyłam na inne zwierzęta. W końcu w sklepie https://sklep.germapol.pl/ zamówiłam to co niezbędne do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń