piątek, 27 października 2017

cykliczne kolorki

Witajcie to już 3 lata tej zabawy . W tym  miesiącu możemy sobie wybrać kolorek z 12 miesięcy .Zainspirowana pomysłem Ani Shttp://plonacemotyle.blogspot.com/
Zrobiłam 12 kartek czyli wszystkie kolory .Oto moje proste karteczki
Męska drapieżne cętki
paseczkowe pawie oczko
dębowiaczki


roztańczona śnieżynka przedtem były anołkii Jeszcze nigdy tak  prawie jedno kolorowej kartki nie robiłam

bardzo prosta męska kartka w diabelskich szarościach

papuzia  był niebieski i biały teraz zielony i zółty

neonowy biskupi  daje po oczach

perłowybyła puszka teraz kartka

ognista czarno czerwona karta było pomarańczowe pudełko

lazurowa wielkanoc

męki motyl


Papilio Ulysses

s

żółto niebieska podwodna rybka

14 komentarzy:

  1. Basiu jak dużo karteczek zrobiłaś :) Wielkanocne wymiatają !

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu Kochana karteczki na kolorki zrobiłaś przecudne :* dziękuję że przyłączyłaś się do mojego szalonego pomysłu :* Najbardziej podoba mi się paseczkowe pawie oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Basiu, wszystkie karteczki super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko jesteś 3 osobą ,która zrobiła prace na wszystkie 12 miesięcy,super.Karteczki piękne i pomysłowe.
    Dziękuję kochana za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne karteczki! ta pawia zupełnie mnie zaskoczyła, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Przepiękne karteczki, Ilość imponująca,zrobiłaś Kawał dobrej roboty - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Basiu, że też podjęłaś wyzwanie Ani:) Niezła kolekcja karteczek powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko, ale cudne kartki zrobiłaś.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki i jak pięknie dopasowane do wszystkich kolorków :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam zrobienie 12 karteczek - świetny pomysł, ale trzeba się też napracować :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę jaka pokaźna kolekcja karteczek :) Napracowałaś się

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, podziwiam pracę i pomysłowość. Masz chyba kartki na każdą okazję. Cętkowana wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń