niedziela, 29 października 2017

koncertowo prezentowo urodzinowo








Witajcie  . dziś są  moje urodziny i mili je w gronie rodzinnym spędziłam. Cały weekend milo spędziłam . W sobotę kolejny raz byłam  na koncercie  zespołu  cisza jak tam . I Znowu  w składzie  Jacek i Justyna nasi wolontariusze  przewodnicy . Oni lubiąten zespół więc razem chodzimy na ich koncerty . Potem  Jacek obdarzył  mnie   fajnym  prezentem czyli rzeczami do depilacji . Dziś była rodzinka i przetestowałyśmy ławę.Zawsze mieliśmy wysoki stół  a teraz pierwszy raz lawę . Od nich  dostałam fajne prezenty . Stojak  na korale od mamy . Od siostrzenicy naklej i książkę. Oj lubię  czytać książki . Od siostrzeńca farbki i papier do malowania Bardzo miło spędziłam urodzinki

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego 🎁 Basiu i dużo zdrowia szczęścia i spełnienia wszystkich marzeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz 100 lat !!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, jeszcze raz wszystkiego najlepszego, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Wszystkiego Najlepszego, zdrowia i samych szczęśliwych chwil, Miło spędziłaś ten swój dzień - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego Basieńko!!! Cudowne prezenciki otrzymałaś w w tak szczególnym da siebie dniu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, najlepszego raz jeszcze :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego Basiu, prezenty bardzo fajne, no i to wyjście na koncert - świetne urodziny 😃

    OdpowiedzUsuń