piątek, 25 maja 2018

kolorowy zawrót głowy

Witajcie . Oto moja wielkanocna karteczka u Ewy. Wydzieranie to chyba jest coś co tygryski lubią najbardziej .pokolorowałam pisankę i troszkę  przykleiłam wydzeranego papierku  . No i spodobało mi się bo ja  jajko bym ładnie nie wycięła a tu skoro ma  wydzieranka  to wydarłam jajeczko i niech nikt nie mówi ze jest nie  równo  he he skoro miało być wydarto to jest wydarte . Jeszcze wydarty napis i baranek choć on to tu ni przypiął ni przyłatał   ale jest .


4 komentarze:

  1. Super karteczka Basiu, bardzo podoba mi się Twoja wydzieranka. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, świetna jest Twoja wydarta karteczka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo , Basiu! jest wszystko , co trzeba! Wydzieranka jest bardzo wdzięczną formą, bo nikt nie zarzuci, że coś nierówno, ha ha ha...właśnie w tym urok! Witaj w gronie VIP-ów! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Całkiem dobrze Ci ta wydzieranka wyszła, Karteczka jest Super - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń