czwartek, 17 maja 2018

Kartka dla mamy

Witajcie . Jeszcze troszkę zostało do dnia mamy a ja już pokazuje karteczkę z tej okazji .Karteczka na nietypowej jak dla bazie bo okrągłej. Znalazłam w swoich skarbach od kogoś dostaną wiec postanowiłam ją wykorzystać   Niezapominajki wydrukowane oraz kilka  niebieskich kwiatków  tak skromna karteczka jest . Ja lubię skromne nie przeładowane kartki .



karteczkę wrzucam na dwa wyzwania http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-32.html

Oraz http://sklepikgosi.blogspot.ie/2018/05/wyzwanie-20-kwiatki-na-dzien-matki.html

11 komentarzy:

  1. Piękna karteczka Basiu, super kolorki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! Prześliczna Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka :) Powodzenia na wyzwaniach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka Basiu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, urocza kartka w nietypowym formacie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Bardzo ciekawa praca z piękną grafiką (na przyszłość - podawaj autora takich grafik :) )

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja lubię proste kartki, taki najlepiej mi wychodzą. Śliczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nietypowe w kształcie kartki zawsze zachwycają!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń