środa, 18 września 2019

Drobne gesty cieszą

Witajcie . Oto taki sobie stary obrazek . Ostatnio go znalazłam . Nie o obrazku będzie . On jest by post nie był bez zdjęcia. Ludzie są różni jedni mili inni mniej  Jak coś miłego nawet drobne go się wydarzy to  jest milej . Byłam w urzędzie i urzędniczka niby wszystko mi powiedziała ale tak od niechcenia . Za jakiś czas znowu tam byłam z inną sprawą . Inna urzędniczka była i wyskoczyła jej ta pierwsza sprawa wiec wszytko dokładnie wytłumaczyła co i jak  . Nawet wiece inne jeszcze podpowiedziała a przyszłam w całkiem innej sprawie . To zależy od człowieka czy jak maszyna tylko poda suche fakty czy jak człowiek podpowie wytłumaczy itp . Inna sytuacja ot drobiazg .Jestem z mamą w sklepie i mama mówi znajdź woreczki na warzywa .Idę patrzę gdzie są Jeden pan akurat brał z rolki woreczek i nie położył rolkę na miejsce tylko mi dał .Ot taki drobny gest.Jeszcze jeden drobny gest . Jechałam autobusem takim przegubowym inaczej członowy. Autobus jechał a ja już przybliżałam się  do drzwi bo zaraz wysiadałam. Tak szłam  że nie było za co się złapać  a autobus troszkę trząsł .Stal sobie pan i wyciągnął do mnie rękę bym mogla się złapać  . Ot taki drobny gest a cieszy .

8 komentarzy:

  1. Małe, miłe gesty potrafią poprawić humor na cały dzień :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, właśnie takie drobne gesty umilają nam codzienność.
    Uroczy obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim dniu człowiek ma non stop uśmiech na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Drobne gesty robią dobry dzień.:) Warto pomagać, bo sami nie wiemy, kiedy będziemy potrzebowali pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, takie gesty cieszą najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe gesty dają najwięcej uśmiechu i wiary w dobroć ludzką. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby jak najwięcej osób potrafiło takie drobne gesty okazywać. Niestety w dzisiejszych czasach ludzie są coraz mniej życzliwi dla innych, a przecież o wiele przyjemniej by się wszystkim żyło, gdyby się częściej uśmiechali i miło do innych zwracali.

    OdpowiedzUsuń