piątek, 6 września 2019

Kolorowanie i egzotyczne słodycze

Witajcie . W opakowaniu flamastrów był taki rysunek .Usiadłam i pokolorowałam go . Jako dziecko baaardzo lubiłam kolorować obrazki ,kolorowanki .a tu kolejna kolorowanka która była z  tyłu jakiś naklejek . Naklejki były chińskie i tak a co do  egzotyki Chin i innych dalekich krajów. Była u w tym tygodniu mamy znajoma . Nocowała jedną noc . Opowiadała o swoim wnuku on taki obieżyświat w chinach i innych dalekich krajach bywał . Teraz ożenił się z Koreanką  .A oto koreańskie słodycze .W większym opakowaniu wafelek a w mniejszym batonik i się łączy . To nie czekolada tylko pazia mazia z dyni lub fasoli ale przyprawiona i jest słodka









7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kolorowanki Basiu, a obrazki można wykorzystać do karteczek.:) Fajnie jest posmakować światowego jedzenia. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten przysmak Basiu. Smakuje dobrze?
    Biedronki wesołe. Tez lubię kolorować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te przysmaki musiały smakować super ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo faje te kolorowanki na pewno smaczne przysmaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jako dziecko uwielbiałam kolorować, teraz już mniej. Za to słodycze ciągle uwielbiam:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kolorowanki i na pewno ciekawie je wykorzystasz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kochałam kiedyś kolorowanki. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń