środa, 25 września 2019

Karteczki w paseczki w zabawie u Ani cd.

Witajcie . Jak robiłam karteczki z trójkątami dla Ewci to odkryłam ze te trójkąty są w paski . Napisałam ze jednak nie wykorzystam je teraz na zabawę u Ani . Znalazłam jeszcze jeden papier w paseczki i jednak z trójkątami i paseczkami zrobiłam jeszcze parę karteczek . Wiem wiem ze liczy się jakość a nie ilość ale dobrze mi się je robiło no i poszalałam . Jeszcze tyle karteczek  w zabawie u Ani to nie zrobiłam

czarny brązowy czerwony szary

czarny biały czerwony żółty zielony

czarny biały czerwony zielony

czarny biały czerwony szary zielony

czarny biały czerwony szary zielony


7 komentarzy:

  1. Brawo Basiu !! Cieszy mnie to ogromnie bo to znaczy że temat się spodobał.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, fajnie zaszalałaś z paseczkami - karteczki są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te kartki ilość i jakość idą tu w parze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki. I jak ich dużo! Basiu, jesteś wspaniała. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Basiu, takie kolorowe i wesołe, no obłędne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper ! Bardzo podobają mi się biedronki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki :) super jest ta biedronka

    OdpowiedzUsuń