wtorek, 24 września 2019

Kartki z motywem

Witajcie U Ani podpasiły mi paseczki i powstało sporo karteczek to i U Ewy podpasiły mi trójkąty i też powstało sporo karteczek Znalazłam papier w kolorowe trójkąty i powstało kilka prostych karteczek . Wiecie że ja lubię proste karteczki . Tylko jedna nie ma pokolorowanego elementu . Potem znalazłam jeszcze jeden papier w czarno białe trójkąty i powstały dwie baaardzo proste . Same trójkąty fajne wiec nie chciałam je przytłamsić elementami . Patrzę że mają paseczki to mogę  do Ani jeszcze porobić karteczek . Jednak wystarczy i tak wykorzystam u Ani bo są odpowiednie kolory








7 komentarzy:

  1. Świetnie rozpracowałaś te trójkąty Basiu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, rewelacyjnie sobie poradziłaś z trójkątami, karteczki są super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. A myślałam, że trójkąty będa trudne...Dałas radę, Basiu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki Basiu, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie Ci podpasiły te trójkąty :) Bardzo ładne karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci podpasowały tematy Basiu i bardzo fajnie bo dzięki temu powstało mnóstwo świetnych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń