czwartek, 18 marca 2021

18 marca Światowy Dzień Recyklingu

 

Światowy Dzień Recyklingu został utworzony w 2018 r. przez Global Recycling Foundation w celu rozpowszechnienia roli recyklingu ♻️ dla ochrony cennych surowców pierwotnych i zabezpieczenia przyszłości naszej planety.
.
♻️ Recykling świetnie wpisuje się w ideę gospodarki o obiegu zamkniętym, pomagając chronić nasze zasoby naturalne. ✌️
.
❗️Każdego roku dzięki wykorzystaniu surowców pochodzących z recyklingu globalna emisja CO2 jest zmniejszana o ponad 7️⃣0️⃣0️⃣ milionów ton , a przewiduje się, że do 2030 r. wartość ta wyniesie nawet 1 miliard ton. .
Recykling ♻️ jest zatem jednym ze sposobów na ratowanie przyszłości naszej planety
🌎💧🦋🐳🐄🌳🥀 i ludzkości.
Witajcie Ja staram się choć troche4 dbać o planetę. Segreguje śmieci ia apropo recyklingu to makulaturę od najmłodszych lat zbierałam do skupu .My rękodzielniczki to wiemy co to recykling bo staramy się każdą rzecz niby niepotrzebną wykorzystać ponownie . Zgadzacie się?

.

4 komentarze:

  1. Zupełnie nic nie wiedziałam o tym, że dziś jest Światowy Dzień Recyklingu. Mimo to doskonale się wpasowałam w ten dzień, publikując dziś właśnie na swoim blogu wianki wyplecione z gałązek brzozy i derenia. Pozdrawiam Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nic nie wiedziałam o tym, że dziś jest Światowy Dzień Recyklingu. Mimo to doskonale się wpasowałam w ten dzień, publikując dziś właśnie na swoim blogu wianki wyplecione z gałązek brzozy i derenia. Pozdrawiam Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wlaśnie dzis tworzyłam rzeczy z recyklingu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, w rękodziele recykling odgrywa bardzo ważną rolę.
    Pozdrawiam, Basiu.

    OdpowiedzUsuń