poniedziałek, 22 marca 2021

 Witajcie Ostatnio cztery dni pod rząd chodziłam do apteki . Najpierw nie było leków .Potem coś tam z ilością opakowań itp. Ja nie byłam zła że tyle razy mam tam iść bo przynajmniej miałam pretekst by wyjść na spacer . Nawet chyba za blisko ta apteka jest bo tak byłby dłuższy spacer. Bo za mało się ruszam a jestem na diecie obrotowej he he .Ale ale ja nie jestem gruba tylko pancerna .czyli że dość ze mnie nikt nie porwie co kiedyś pisałam to jestem też bezpieczna od kuli .hi hi a żeby mieć płaskie brzuchy trzeba jeść płaskie rzeczy prawda. Zgadzacie się? 




4 komentarze:

  1. Wiesz Basiu jednak ruch to podstawa. Dzienni zrobieni 6000 kroków to już powinna być norma. A jedzenie 5 posiłków dziennie a między nimi obowiązkowe 2 godz. przerwy. Po jakimś czasie tak Ci to w krew wejdzie że będziesz to robić z automatu. Polecam !! Choć nie powiem powiedzenie o diecie obrotowej bardzo mi się podoba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, płaskie rzeczy są najsmaczniejsze:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak uwielbiam płaskie rzeczy, szczegolnie jak jest to czekoladka z orzechami 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dieta obrotowa i dieta płaska wcale nie są takie złe. Dużo zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń