środa, 3 marca 2021

Międzynarodowy Dzień Pisarzy 3 marca

 Międzynarodowy Dzień Pisarzy przypada na 3 marca 

Międzynarodowy Dzień Pisarzy ustanowiony został w 1984 roku przez PEN Club. Jego celem jest promowanie literatury, oraz obrona wolności słowa i rozwój społeczności pisarzy na całym świecie. Przy okazji święta organizowane są spotkania autorskie oraz wieczory literackie.

Witajcie apropo dzisiejszego święta to ostatnio czytałam książkę fantastykę Eragon. Napisał ją 15 letni chłopak co bardzo lubił fantastykę . Przypomniało mi się że ja tez jak czytałam sport fantastyki [ teraz tez sporo jej czytam} i też miałam około 20 lat to tez usiłowałam  coś wymęczyć Jakieś opowiadanko  .Ostatnio to znalazłam i przepisuje na komputer . Orety co ja tam napisałam !!!!!



2 komentarze:

  1. O nawet nie wiedziałam ,że jest taki dzień. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, a może podzielisz się z nami tym, co napisałaś?

    OdpowiedzUsuń