niedziela, 31 października 2021

 31 października – Światowy Dzień Oszczędzania

31 października to Światowy Dzień Oszczędzania, czyli święto, które przypomina, jak ważne jest mądre i świadome zarządzanie naszymi finansami.

Ustanowiono je z inicjatywy europejskich banków podczas I Międzynarodowej Konferencji Kas Oszczędnościowych, która odbyła się w 1924 roku w Mediolanie.https://oszczednicka.pl/2018/10/dlaczego-obchodzimy-swiatowy-dzien-oszczedzania/

Podobno najlepiej jest   co miesiąc odkładać 10% swoich zarobków. Ja nie wszystko wydaję .jestem rozsądna i udaje mi trochę oszczędzać . Tak ale tylko dlatego że mieszkam z mamą .Gdybym mieszkała sama z mojej renty raczej nie udało by mi się oszczędzić 


3 komentarze:

  1. Staram się zawsze mieć jakieś oszczędności na czarną godzinę.
    Pozdrawiam, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też staram się mieć coś na niespodziewane wydatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się czy w obecnych czasach warto oszczędzać. Zje je inflacja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń