wtorek, 22 marca 2022

Spotkanie robimy palmy i świece

 Witajcie W sobotę spotkałam się z moim klubem .było nas kilkanaście osób i robiliśmy sztuczne palmy i świece żelowe. Do ich robienia mieliśmy rzeczy poprzednich lat  . Ja z Iwonką robiłam Kwiatki . Iwonka tez pomagała pokazywała wszystkim co i jak bo ona zna sie na plastycznych rzeczach .Kilkoro robiło żelowe świece . Wyszło około 20 palm i  ponad 20 świec  . Fajnie ze tak troszkę ich  wyszło bo robiliśmy je by wśród znajomych sprzedać i mieć troszkę kaski na nasz klub . Taka milo i pożytecznie minął mi czas 








7 komentarzy:

  1. Bardzo twórczo spędzacie czas, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczki wyglądają nieco jak napoje jakieś. :) Kolorowe i fajne. Tak samo palemki. Super, że masz możliwość spędzać twórczo czas z innymi.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno palemki, jak i świeczki, wyszły niesamowicie. Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spotkanie i świetne ozdoby zrobiliście :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu fajne jest to że nie siedzicie bezczynnie tylko coś robicie. Fajnie że przynajmniej tak zbieracie pieniążki, a nie czekacie aż Wam ktoś "gwiazdkę z nieba spuści"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne palmy wielkanocne i świece powstały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu!
    Świeczki są niesamowite. Podobają mi się palmy przez Was robione.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń