środa, 14 września 2022

Książki

 Witajcie . Jak robiłam porządki w książkach i część wsadziłam na szafę to porobiłam im zdjęcia by pamiętać co tam mam Oto takie stare historyczne książki 

Maurice Druon na podstawie suchych wzmianek kronikarzy odmalował niezwykle barwny i dramatyczny obraz czternastowiecznej Francji. Dworskie intrygi, burzliwe namiętności, ludzkie dramaty są tłem dla ponadczasowej opowieści o władzy, żądzy i zemście.Wydaję mi ze na postawie pierwszej lub kilku ksiązek z tego cylku dawno temu był zrobiony serial 

Jak zauważyłyście w każdym miesiącu czytam inny rodzaj książek Sporo jest fantastyki bo ją lubię choć nie wszystko tego gatunku . Romansidla historyczne to już tak niektóre naiwne  ze szok .Kiedyś sporo czytałam teraz już ich staram się trochę mniej   kupować.. .Do czego zmierzam ?? Jak znalazłam te pokazane tu książki to mi się przypomniało że kiedyś dużo historycznych czytałam . Teraz jakoś mniej . Jak w Maju czytałam właśnie historyczne to tak dobrze mi się je czytało .Stwierdziłam ze właśnie te co najbardziej lubię czyli historyczne najmniej czytam . Muszę chyba jakoś to zmienić he he. Co do Bazarku charytatywnego Znajomej ona ma na facebuku https://www.facebook.com/groups/1834413700020289




 

3 komentarze:

  1. Szkoda, że książki zajmują tak dużo miejsca, bo chciałoby się mieć ich jeszcze więcej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria "Królowie przeklęci" jest super. Są jeszcze trzy części oprócz tych na zdjęciu, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kiedyś serię "Królowie przeklęci" i bardzo mi się podobała. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń