czwartek, 8 września 2022

spacer z kijkami Park centralny

 Witajcie . Pogoda piękna ciepło , słonecznie to trzeba to wykorzystać . Wczoraj byłam z siostrą na spacerku w parku centralnym Siostra zmieniła prace i teraz pracuje niedaleko parku centralnego .Wpadła na pomysł że ja podjadę pod jej prace i po pracy pójdziemy sobie na spacer do parku . Tak wiec tak wczoraj zrobiłyśmy . kijki " odkurzone" czyli spacerek z kijkami może być . Oj jak ja dawno nie byłam na spacerku z kijkami.  Ruch to zdrowie a jak widzicie ostatnio gdzieś tam sobie chodzie na spacerki itp. W Parku byłam jesieniąhttp://basiapawlak.blogspot.com/2021/10/jesienny-park-centralne.html   Wtedy z innej strony wchodziłyśmy .Do punktu centralnego czyli fontanny zawsze się idzie. Potem doszłyśmy tam gdzie byłam w poniedziałek o czym jeszcze nie pisałam .Nie pisałam bo to było zwiedzanie miasta i zdjęcia do postu który składa się z dwóch spacerków  . Do pokazania mam jeszcze kilka zaległych spacerków . Do domu wracałam jak królowa ha ha bo specjalnie tam poszłyśmy a nie do autobusu . Tam czekała na  nas Juleczka samochodem bo już wróciła z pracy . pojechałyśmy do mnie i dziewczyny zaszły by spotkać  się z mamą . Tak więc miło spędziłam wczoraj czas






















4 komentarze:

  1. Super spacer. Pozdrowienia dla Ciebie Basiu i Twojej Siostry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie masz w tym parku a spacer z kijami bardzo wskazany. Oby częściej się odbywała, nie koniecznie w parku !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny spacer i ładny park. Pozdrawiam cieplutko całą rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spacerek, ruch to zdrowie.

    OdpowiedzUsuń