środa, 8 marca 2023

Kartka

 Witajcie Oto Karteczka do zabawy u lenki https://zaciszelenki.blogspot.com/2023/03/zabawa-z-niespodzianka-podsumowanie.html

Hasło na marzec
Czy to czapka krasnoluda,
czy to kitka ruda, 
a może to złuda?
W mojej kartce jest kita ruda. Jest kolor pomarańczowy ,pod spotem jest chyba lisek a na wierzchu wiewiórka .Szukając jakiś kolorowych czy wzorzystych  papierów na kartkę znalazłam rzecz która kiedyś zgubiłam .Kiedyś sprzątając ze stołu zgarnęłam ją z papierami . Szukając  nie przypuszczałam zer jest w tym miejscu . Czyli niezbyt dobrze szukam . To już druga rzecz jaką ostatnio znalazłam biorąc rzeczy  do prac plastycznych .No to niech się tak przez przypadek jeszcze jedna rzecz znajdzie której nie mogę znależć .


8 komentarzy:

  1. Piekna kartka , jaka to radość jak się coś odnajduje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. This card is beautiful.
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ruda karteczka :) I z kitą, nawet nie jedną :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka z wiewiórką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna leśna karteczka Basiu. Link już dodałam do żabki. Dziękuję, że bawisz się dalej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń