poniedziałek, 27 marca 2023

Obrazki

 Witajcie Oto kolejne obrazki paćkane starymi akwarelkami. Nie umiem ludzi malować wiec są tyłem . Hm de deszczowe obrazki to miały być z parasolem ale trudno to nazwać parasole 




Ostatnio często oglądam teatr telewizji . kiedyś chodziłam do teatru . Potem słuch mi sie pogorszył i nawet z aparatem nie wszystko slyszałam wiec przestałam chodzić . Teraz mama nowy aparat to morze bym słyszala puki co zostaje mi teatr telewizji . teraz są powtórki ale nie wszystkie oglądałam więc z przyjemnością oglądam . Czasami bywają te premiery nowości z przyjemnością obejrzałam  spektakl z piosenkami kory . Ja czasami  nuce sobie jej takie fragmęty " nogi setki nóg tupią tupią tu tu tup. "  " stoję stoję czuje się świetnie . Najczęściej nucę " nie poganiaj mnie bo tracę oddech nie poganiaj mnie bo trace rytm" he he to wtedy gdy cos szybko trzeba zrobnic tak nuce

6 komentarzy:

  1. Piękne obrazy akwarelkowe. Też nie potrafię malować ludzi więc głowa do góry :). Teatr telewizji też lubię - czasami puszczą naprawdę ciekawy spektakl. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu!
    Twoje akwarele bardzo mi się podobają. Świetnie, że znalazłaś sobie kolejną pasję.
    Tak trzymaj!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne akwarele Basiu. Kobieta z drugiego obrazu skojarzyła mi się z mieszkanką Chin. Ja w ogóle nie potrafię malować, więc nie tykam się farb.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obrazki! Z farbami to nie taka prosta sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem moja faworytką jest pierwsza akwarela.
    Też lubię teatr telewizji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądają :) A na pierwszej jest parasol i chyba najbardziej właśnie ta mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń